mercoledì 4 maggio 2016

News in my wardrobe: last market purchases!

Nel post di oggi vi mostro gli acquisti di questi ultimi mesi, cioè da settembra a oggi ma che ho messo insieme perchè sono tutti fatti al mercato della mia città. Ultimamente sono così impegnata che mi viene difficile trovare un pomeriggio per uno shopping nei negozi, visto che di solito devo andare fino a Torino per avere un po' di scelta, mentre mi viene più facile andare al mercato. Non sono mai stata una che tiene alle marche, l'importante per me è il rapporto qualità prezzo e devo dire che in questo è molto buono al mercato della mia città, mi trovo bene. Quindi ho comprato queste cosine, il mio preferito in assoluto è il cappottino che è molto leggero. Spero piacciano anche a voi :)

In today's post I show my purchases in recent months. They are all made at the market in my town. Lately I'm so busy that I hardly have time finding one afternoon for a shopping in stores, because usually I have to go to Turin to get a bit of choice, while I find easier to go to the market. I've never been one who looks for the brands, the important thing for me is the quality and the price and I must say that are very good at the market in my town. So I bought these things, my favorite is the very light coat. I hope you like them too :)

En el post de hoy os muestro las compras de los últimos meses. Todos los hice en el mercado en mi ciudad. Últimamente estoy tan ocupada que tengo dificultades para encontrar una tarde para las compras en las tiendas, porque por lo general tengo que ir a Turín para conseguir un poco de opción, ya que me resulta más fácil ir al mercado. Nunca he estado una que tiene a las marcas, lo importante para mí es la relación calidad-precio y debo decir que es muy buena al mercado en mi ciudad. Así que me compré estas cosas, mi favorito en absoluto es la capa muy ligera. Espero que os gusten a vosotros también :)











70 commenti:

  1. ottimi aquisti! Mi piace moltissimo la blusa rosa!

    RispondiElimina
  2. Ciao Giulia,
    Grazie per il tuo bel commento :)
    Certo che possiamo seguirci, con piacere!
    Mi piace molto la giacca!
    Baci

    Laura

    www.alidipolvere.it

    RispondiElimina
  3. Quanti pezzi deliziosi, attendo i tuoi outfits!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    RispondiElimina
  4. Ciao! Mi sono iscritta al tuo blog ^_^ Se ti va passa dal mio blog, mi farebbe tanto piacere :*

    Un Angolo Di Gioia

    RispondiElimina
  5. Nice post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    RispondiElimina
  6. Che dire, hai sempre un gran gusto, mi piace proprio tutto!!!

    Un abbraccio!!!

    Paolo

    RispondiElimina
  7. The coat it's really cute.
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    RispondiElimina
  8. this is really great,you have such a lovely blog! :D i hope you're having an amazing day!

    mfashionfreak♥blog

    RispondiElimina
  9. love the coat
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    RispondiElimina
  10. Bellissimo il top color ocra :-)
    Buonanotte

    www.angelswearheels.com

    RispondiElimina
  11. Really Nice

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    RispondiElimina
  12. Absolutely wonderful!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER
    BEAUTYEDITER.COM

    RispondiElimina
  13. Thank u for com on y blog and I started following u if u dont follow me already pls do :)
    we can follow on other platforms if u want :)
    have a nice day my dear
    and i love this shirt with a ribbon <3

    http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    RispondiElimina
  14. I really like the sweater with the bow on the back, it looks so cute and the color is great, I think your blog looks awesome, keep up the good work!!

    https://thelittlelazybug.blogspot.com

    RispondiElimina
  15. your choices are great ,loved the sweater

    RispondiElimina
  16. looks great !
    please follow my blog : YOUNG BLOG


    RispondiElimina
  17. Bellissimi acquisti, il cappottino poi lo trovo delizioso =) Baci

    Fashion and Cookies - fashion and beauty blog

    RispondiElimina
  18. La giacca è la mia preferita!!! *:* bacino

    www.inmybluejeans.com

    RispondiElimina
  19. The coat and bow shirt are amazing!

    xo
    www.carinavardie.com

    RispondiElimina
  20. Blouse with bow is perfect *o*

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    RispondiElimina
  21. Cute coat and pink blouse :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    RispondiElimina
  22. Great post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    RispondiElimina
  23. LOVED the one with the bow, i love bows
    didn't know your blog, i follow you now!
    xo, monchi

    RispondiElimina
  24. Hai ragione! il rapporto qualità-prezzo è più importante delle marche e il cappottino è bellissimo!
    Baci,
    Marina
    http://www.maridress.it

    RispondiElimina
  25. Il cappottino è molto molto bello e anche la magliettina col fiocco!

    RispondiElimina
  26. Love the jacket, so chic with the pattern and the color combo! Xx

    www.thefashionfolks.com

    RispondiElimina
  27. Lovely finds! Amazing jacket and love the lavender top

    Http://leftbankgirl.blogspot.com

    RispondiElimina
  28. I love it ;) Wanna follow for follow??

    http://ordinaryblondie9.blogspot.hr

    RispondiElimina