giovedì 17 dicembre 2015

Gifts for my birthday!

Ciao a tutti! :) Nel post di oggi vi mostro alcuni dei regali ricevuti per il mio compleanno! Devo dire che sono molto contenta soprattutto per il regalo dei miei genitori a cui avevo chiesto di non farmelo ma che hanno azzeccato in pieno i miei gusti! :)

Hello everyone! :) In today's post I show you some of the gifts I received for my birthday! I must say that I am very happy especially for the gift from my parents, to who I asked nothing but who guessed right my taste! :)

Hola a todos! :) En el post de hoy os muestro algunos de los regalos recibidos por mi cumpleaños! Tengo que decir que estoy muy contenta sobre todo por el don de mis padres al cuales habia pedido de darme nada, pero me ha gustado mucho lo que han comprado! :)



From my parents, Motivi shirt and jacket / Dai miei genitori, camicia e giacca Motivi







From my boyfriend my favourite perfume <3 / Dal mio ragazzo il mio profumo preferito, grazie <3




From a relative / Da una mia parente



48 commenti:

  1. Happy B. :*

    ____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    RispondiElimina
  2. Cute coat :)

    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    RispondiElimina
  3. nice gifts. Lovely post! Very well written. Keep in touch!
    Beauty and Fashion Freaks

    RispondiElimina
  4. Happy Birthday! its such a nice gifts! love the shirt <3

    http://bunnyawn.blogspot.co.id/

    RispondiElimina
  5. Hi, great blog I love it :)
    can agree on follow4follow?
    I like to be in contact with the great blog :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    RispondiElimina
  6. Florea di Gucci è uno dei miei profumi preferiti da sempre :)

    RispondiElimina
  7. So nice! Have a great weekend.

    ** If you haven't yet - I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BLOGGED: MAC Retro Matte Liquid Lipcolour for January 2016

    RispondiElimina
  8. Bellissimi regali!
    Mi piacciono moltissimo la giacca e d il top!
    Baci!
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    RispondiElimina
  9. ma che bei regali davvero, la giacca è di un blu stupendo!!
    paolasophia.blogspot.it

    RispondiElimina
  10. Belated Happy Birthday! You've got a really cute top <3

    Have a beautiful day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    RispondiElimina
  11. Ottimo gusto i tuoi genitori!!!
    Auguri Giulia!
    Happy WE beauty!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    RispondiElimina
  12. Il profumo di Gucci è stato un ottimo regalo secondo me.
    Baci, buin we

    www.angelswearheels.com

    RispondiElimina
  13. tutti ottimi regali, auguri in ritardissimo tesoro
    buon sabato
    un bacione
    <<< tr3ndygirl >>>

    RispondiElimina
  14. happy birthday! gucci flora is one of my favs!!!
    kisses from ukraine :-***


    maliovanka.blogspot.com

    RispondiElimina
  15. Happy Birthday!
    Have a nice week!
    Photographer Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    RispondiElimina
  16. Che bei regali ! Mi piacciono e ti faccio i miei più sinceri auguri :-*

    Fashion and Cookies - fashion blog

    RispondiElimina
  17. lovely selection

    http://carrieslifestyle.com
    Posts online about Rio, Australia, Amsterdam...

    RispondiElimina
  18. Happy birthday!!! You got some amazing gifts! :)

    http://memoriesofthepacific.blogspot.com

    RispondiElimina
  19. Really cool gifts :)

    http://checkinonline.blogspot.pt/

    RispondiElimina
  20. Ma sono bellissimi questi regali!! *-*
    Un bacione :*

    RispondiElimina
  21. Dei regali stupendi cara Giulia!!

    E tanti auguri in ritardo!!

    Un bacione

    Paolo

    RispondiElimina
  22. mi piace un sacco il cappotto!<3 bellissimi tutti i regali.
    buon compleanno in ritardo...auguri!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    RispondiElimina
  23. Love the coat!
    Happy birthday!
    x
    www.laurencemagaly.com

    RispondiElimina