mercoledì 31 ottobre 2012

My love's gift!

Ehi bellezze, buon Halloween!! :) Allora avete progetti per la serata? Io spero di andare a ballare con i miei amici anche se il tempo non ci è molto amico!
Come promesso vi faccio vedere i regali che ho ricevuto per il mio compleanno! Primo di tutti il regalo del mio ragazzo! <3 Ho costretto il poveretto ad accompagnarmi a scuola lunedì mattina e mentre facevamo colazione insieme mi ha dato questa bellissima collana e questo braccialetto! Vi piacciono? :) Io li adoro, ma probabilmente sono di parte! ;)

Hey beautiful, happy Halloween! :) What plans  do you have for this evening? I hope to go dancing with my friends even if the weather isn't very friendly with us!
As promised, I'll show you the gifts I received for my birthday! First of all a gift from my boyfriend! <3 I forced the poor to take me to school on Monday morning and while we were having breakfast together he gave me this beautiful necklace and this bracelet! Do you like them? :) I love them, but perhaps I'm not objective! ;)

Hola bellezas,  feliz Halloween! :) ¿Qué planes teneis para esta noche?  Yo espero poder ir a bailar con mis amigos, incluso si el clima no es muy amable con nosotros!
Según lo prometido, os voy a mostrar los regalos que recibí por mi cumpleaños! En primer lugar, un regalo de mi novio! <3 obligué el pobre para que me llevara a la escuela el lunes por la mañana y mientras desayunábamos juntos, él me dio este hermoso collar y pulsera! ¿Os gustan? :) A mi me encantan, pero tal vez estoy sesgado! ;)





 
 

 

30 commenti:

  1. Molto belli, e che dolci che siete! Baci
    Fabiola

    wildflowergirl

    RispondiElimina
  2. ma che bello!!!!!


    www.vanillaandsoap.com
    NEW POST!

    RispondiElimina
  3. quante belle cose!
    baci
    http://thefashiondiet2.blogspot.com/2012/10/this-week-we-talked-about.html

    RispondiElimina
  4. Beautiful gifts. Happy halloween. Kisses.

    galerafashion.blogspot.com.br

    RispondiElimina
  5. so cute!! love it :)

    www.thefashionsecret.com

    RispondiElimina
  6. Ma che regali carini :) che ne dici di seguirci a vicenda?

    http://thefashionshadowbygiulia.blogspot.it

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Grazie cara, mi farebbe molto piacere!:)

      Elimina
    2. Ciao grazie per la visita! Ora ti seguo :) e ti aspetto nel mio blog

      http://thefashionshadowbygiulia.blogspot.it

      Elimina
  7. Aww, you guys are so cute. Love your gift, it's so stunning! Your blog is amazing and I have fallen in love with it - I've followed you! :) x

    There's a new post up on my blog right now and I'd love to hear your thoughts, so feel free to stop by!

    ♡, Fatima (fashionpilgrim)
    Twitter: @fashpilgrim
    Instagram: @fashionpilgrim

    RispondiElimina
  8. lovely!!

    Follow my blog on Bloglovin and Facebook, if you like it. Let me know and I'll follow back ;)

    Have a fabulous day!

    LA By Diana Live Magazine Bloglovin

    LA By Diana Live Magazine FACEBOOK

    RispondiElimina
  9. It's amazing darling ! what do you think of following each other on GFC and bloglovin'? let me know

    Much of love,

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    RispondiElimina
  10. Beautiful bracelets!
    Thanks for your comment in my blog!
    Sure, lets follow each other!
    Follow me and I will follow you back for sure!

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    RispondiElimina
  11. davvero carinissimi!!!
    un bacione cara

    nuovo post, se ti va ti aspetto!!

    RispondiElimina
  12. Cute bracelet and last picture is beautiful :)

    RispondiElimina
  13. Amazing gift!!!

    xxx
    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    RispondiElimina
  14. really cute bracelets!:)
    xx Kate

    http://style-department.blogspot.com

    RispondiElimina
  15. Molto carini (: Reb, xoxo.

    *Nuovo outfit sul mio blog, fammi sapere cosa ne pensi ;D
    http://www.toprebel.com/2012/11/sunset-in-november.html

    RispondiElimina