sabato 14 aprile 2012

New flat pumps!



E' arrivata la primavera, anche se dal clima degli ultimi giorni non si direbbe, ed è ora di lasciare i miei stivaloni neri per tornare alle mie amatissime ballerine. Le mie vecchie ballerine non mi andavano più e questo mi ha dato la possibilità di comprare queste nuove da Primadonna! Vi piacciono?:)Vi ricordo che potete seguirmi sia su Bloglovin che su Fashiolista e su Chicisimo e i widget li trovate qui a fianco! :)

Spring have arrived, although you would not think this due to the weather of these days, so it's time to leave my black boots to hug my beloved flat pumps. My old one cracked so I had the opportunity to buy a new pair of flat pumps of the Primadonna Collection! Do you like it? :)
I'd like to remember you that you can find me both on Bloglovin, on Fashiolista and on Chicisimo you can find the widget here at the side :)

La primavera ha llegado, a pesar de que no se le ocurriría mirando al clima de estos dias, y tengo que dejar mis botas negras para volver a mi amadas manoletinas. El par que tenía se ha roto entonces he tenido la oportunidad de comprar este nuevo par de Primadonna! Os gustan?:)
Os recuerdo que me podeis seguir en Bloglovin, en Fashiolista y en Chicisimo, encontrareis los widget aquí al lado :)

10 commenti:

  1. Perfect! I love flats like these but they usually give me horrible blisters. :O
    You have a lovely blog, keep it up! :)

    fashionistas-diary.blogspot.com

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Thank you darling, I'll do it <3
      I know what you mean, it happens to me too but I love flats so I bear them :)

      Elimina
  2. belleeeeeee

    http://chocolateinfashion.blogspot.com

    RispondiElimina
  3. Risposte
    1. Grazie mille, mi fa piacere che ti piacciano :)

      Elimina
  4. love black and white!

    xoxo from nyc & http://www.the-beautiful-things.com/

    RispondiElimina